pondělí 11. července 2011

crazy days on garden

SOBOTA
V sobotu se nic zvláštního nedělo bylo hnusně takže jsme byli vevnitř a koukali na filmy s Marťou.Takže nic moc:-(
NEDĚLE
Tak v neděli se taky nic zvláštního nedělo.Bylo zase hnusně takže opět nic:-(((((
PONDĚLÍ
V pondělí se konečně udělalo hezky takže jsme se opalovali a četli si.Na koupání to zatím nebylo ale to mi nevadilo a večer jsme si opět pustily filmík a udělali mojito(mochito) takže bomba den :-)))))
ÚTERÝ  
Přijeli mamka s taťkou, protože byl svátek takže nemuseli jít do práce.Ale stalo se ještě něco lepšího.Kočka co k na vždycky chodí si tentokrát s sebou přineslě dvě malá koťátka.Ty koťátka jsou hrozně roztomilý a jsou černo bílý.Sice se nenechají moc hladit a spíš se bojí ale stejně jsou nádherný :-) <3 <(")
A taky příjel Šimon s Táňou.Táňa je mamky kámoška a šimon je její syn a je to pěknej debil kterej je pěkně rozmazlenej a chce furt dělat oheň.
STŘEDA 
 Tak Šimon s Táňou u nás přespaly a dneska bylo teda obzvlášť hezky snad i 30 stupňů!!!!!Takže jsme se i koupali v bazénu ale skoro furt tam byl ten debil Šimon(fracek jeden,debil za======přděnej,trotl jeden vymaštěnej no prostě je to debil).Po obědě jsme šli k babičce tam jsem si dala nanuk a frapé(ledová káva) a povídali jsme si takže uplně bombovej den:-))))))
ČTVRTEK
Mamka s taťkou včera odjeli protože dneska museli do práce ale mě,Martě a Tetě to nevadilo.Dneska ráno  jsme nejdřív šli k řezníkovi a pak jsme se stavili ještě v coopu a koupili jsme si ledový kafe a bombóny pak jsme se koupali a opalovali se.Já jsem dočetla knížku Vampýrská akademie a začala jsem číst Vampírská Akademie 2-Mrazivý Polibek.Večer jsme šli do hospody já a Marťa jsme si dali nanuka a točenou kofolu a teta si dala pivo a ještě si koupila cíga.No prostě další super den :-)))))
PÁTEK
Dneska teta odjela na fesťák takže jsme byli s Marťou na zahradě sami až do šesti kdy přijeli rodiče.Byla to prdel.Hráli jsme si skoťátka a už jsme je i pojmenovali kluk se jmenuje "Tidýtek" protože má kulatý očíčka a vypadá jako tidýtek tak proto.A holka se jsmenuje "princezna" protože je prostě nádherná a vypadá jako pincezna :-) A tak jsme zjistili že kočka asi čeká další koťátka!!! :-)))))))
SOBOTA
Mamka s taťkou včera přijeli.Dneska jsme se zase opalovali,koupali atd......Jinak jsme se zase koukali na film.:-)
NEDĚLE
Dneska odjíždíme ale stějně js,e se ještě stihli vykoupat v bazénu.Pak jsem si četla knížku a časopisy a koukali jsme na telku.Konečně jsem dočetla Vampýrskou Akademii 3-Mrazivý Polibek a trochu jsem si začala číst Vampýrskou Akademii 3-Stínem Políbená a za vízo dostanu (konečně) Škola Noci 3-vyvolená.
TAK A TO JE VŠE FOTKY V CELÉM ČLÁNKU


 moje milovaná zahrádka



 šnečku šnečku vastč růžky


 tady jsem chitila žabku :-)




KUNA
































          

Žádné komentáře:

Okomentovat